استقلال صدای همه هواداران را درآورد | فوتبال ترسو همیشه بازنده است

استقلال صدای همه هواداران را درآورد | فوتبال ترسو همیشه بازنده است

به گزارش همشهری آنلاین، شاهین خیری بازیکن اسبق تیم استقلال، درباره اتفاقات عجیب و غریب هفته بیست و هشتم و تغییر صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار د

به گزارش همشهری آنلاین، شاهین خیری بازیکن اسبق تیم استقلال، درباره اتفاقات عجیب و غریب هفته بیست و هشتم و تغییر صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: اگر پرسپولیس توانست تیم استقلال خوزستان را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست بدهد و یک فلش بک خوب بزند این اتفاق در همه هفته‌های قبل هم از سوی دیگر تیم‌ها تکرار شده بود اما چیزی که باعث شد این موضوع بیشتر به چشم بیاید خود استقلال تهران بود.

وی افزود: اگر استقلال در قائمشهر نساجی را حتی با یک گل شکست می‌داد الان کسی دیگر به فلش بک پرسپولیس تا این اندازه نمی‌پرداخت. متاسفانه فوتبال ترسویی که تیم استقلال در قائمشهر از خود نشان داد چیزی نبود که در حد و اندازه‌های یک تیم قهرمان باشد. استقلال داعیه قهرمانی داشت و باید هر طور شده این بازی را در قائمشهر برنده ترک می‌کرد اما فوتبال ترسو و محتاطانه استقلال صدای همه هواداران این تیم و البته پیشکسوتان را درآورد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: ما در بازی‌های قبل هم شاهد چنین سبکی از فوتبال جواد نکونام در استقلال بودیم. گاهی اوقات این فوتبال جواب می‌دهد اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خیر. نگاهی به فوتبال اروپا بیندازید مثلاً تیم رئال مادرید در هفته‌ای که می‌دانست می‌تواند ظرف هفته‌های آیندهبا کسب یکی دو امتیاز قهرمانی‌اش را مسجل کند در همان مسابقه‌ای که داشت حریفش را با چندین گل شکست داد و چند هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌اش را مسجل کرد. ما باید از این قبیل فوتبال در اروپا یاد بگیریم.

خیری عنوان کرد: تیم پرسپولیس در هفته‌های گذشته برای استقلال زنگ خطر را روشن کرده بود اما جواد نکونام و بچه‌های تیم استقلال متوجه این قضیه نشدند که البته بیشتر این موضوع به سمت کادر فنی برمی‌گردد. پرسپولیس در هفته‌های گذشته به شدت حریفانش را تحت تاثیر قرار می‌داد و نتایج خوبی گرفته بود این می‌توانست هشدار جدی برای استقلال باشد اما با این وجود ما در قائمشهر حتی یک خطر نصفه و نیمه هم روی دروازه نساجی ایجاد نکردیم.

بازیکن سال‌های قبل تیم استقلال در این باره که آیا هنوز برای این تیم شانس قهرمانی قائل است یا نه گفت؛با توجه به شرایطی که حالا در جدول به وجود آمده خیلی سخت است ولی فوتبال تا دقیقه ۹۰ ادامه دارد و لیکن تا آخرین دقیقه مسابقه هفته سی‌ام می‌تواند دستخوش تغییرات شود.

وی گفت: همانطور که تا هفته قبل استقلال صدر بود و پرسپولیس دوم امیدوارم ظرف دو بازی آینده و هفته‌های آخر شاهد اتفاقات دیگری باشیم پرسپولیس هم بازی‌های سختی دارد ولی استقلال بهترین فرصت را از دست داد امیدوارم روز آخر لیگ افسوس این بازی محتاطانه را نخوریم.